E

diumenge, 21 d’abril del 2013

SAMARRETES PERSONALITZADES (II)


A casa nostra hi ha una tradició que es repeteix cada any. Són tres fets que se succeeixen un rera l'altre com si anessin agafats de la mà. El primer, arriba el bon temps, el segon, es produeix un canvi d'armari i el tercer, el meu seguidor incondicional emet la frase "em falten samarretes" amb la variant "em falten camises", mentres miro perplexa el calaix on les guarda, ple a vessar...
Fins ara em sorprenia el fenomen i algun cop m'arribava a molestar. Però aquella mania que tinc de buscar sempre el costat positiu a les coses, fa que ara m'ho miri d'una altra manera. Aquell calaix ple de samarretes que aquesta temporada no serveixen, ara és un mercadet de teles de punt que em criden "reutilitza'm!!!". Val a dir que el fet d'haver començat a cosir també fa que et miris d'una altra manera tot el que té a veure amb la tela. 

I és amb el retall d'una samarreta negra d'altres temporades, que li he tunejat una samarreta nova. 

 El resultat li ha agradat, així que n'espera alguna altra, i d'aquesta manera, les velles samarretes oblidades podran tornar a aquell calaix ple a vessar, encara que sigui en forma de retalls camuflats en samarretes noves.

8 comentaris:

  1. m'encanta!! quina bona idea! Amb aquesta "tècnica" li vaig fer una samarreta al meu fill amb la inicial del seu nom.
    Així queda molt xulo i no tant "infantil" (jo no em veig anant pel món amb una samarreta amb la meva inicial, però sí amb el que has fet tu, je je)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, té moltes possibilitats aquesta tècnica! He vist la teva amb la B, et va quedar molt bé. Jo no em vaig atrevir a cosir directament sobre la samarreta i vaig posar un full amb el dibuix. Sempre tinc por que se m'enganxi la tela de punt amb la màquina, ja em va passar un cop...

      Elimina
  2. M'agrada molt, potser em serveix d'inspiració doncs el "gran oblidat de la casa" no té massa cosa feta per mi i em costa pensar dissenys que li puguin fer el pes.... però aquest em sembla molt xulo !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! si... a vegades és arriscat fer coses per ells... els agradaran?? Benvinguda al blog!!

      Elimina

Què hi dius?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...